Söndagen 11/5 i Turkiet

Eurovision missade vi såklart inte! Åt en god middag på en fin restaurang och där fick vi även se hela finalen och Sanna på storbild 👍😃 

Grattis Sanna och Sverige till en tredje plats! Sanna var min favorit från början, och såklart skulle hon hamna i topp 5! 👏



Unnar oss goda efterrätter 😋


Söndagen spenderades på stranden! Super fint väder och strålande sol ☀️ Ja, jag har bränt mig trots att jag smort in mig med solskyddsfaktor 15 😬


Gårdagens selfie 😉 Trött efter en hel dag på stranden! 


På kvällen åt vi middag på hotellet! 


En av tre pooler på kvällen 😃 Detta hotellet är verkligen stort! Tre pooler, vattenrutschbanor, tennisbanor, barer, uteserveringar m.m! 

Kommentarer
Postat av: Mot:)

Var rädd om dig min tös, jag börjar alltid med spf 30 och går sen ner till 20 som jag använder hela tiden;) Kul ni fick bättre väder iaf ;) Här vräker regnet ner idag. Puss o kram

2014-05-12 @ 14:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0