Turkiet: tisdag 13/5

Igår spenderade vi kvällen i Alanya, längs hamnen 💞 Himla mysigt! Vi åt middag på en resturang, med utsikt över vattnet och sen shoppade vi lite! Jag köpte en väska och tjejerna något klädesplagg. 








Idag har det blivit en dag vid poolen 🏊 Första gången jag doppar mig faktiskt! Har ju legat i skuggan så mkt och därför inte blivit tillräckligt varm för att bada. Men idag så 😃 Det var svalkande skönt! 



Sköna och slappa dagar här i Turkiet ☀️ Vi har verkligen haft tur med vädret dessa tre (sön, mån och tis) dagar! Idag vet jag inte vad vi ska göra.. Blir kanske en tur ner till Konakli centrum, som förövrigt är den stad vi bor i! 



Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhhh precis en sådan väska jag vill ha!!! Min systers barn hade oxå köpt sin i Turkiet o jag blev sååå avis 😍👍

2014-05-13 @ 19:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0