En nöjd Sara efter frisörbesöket :)

Igår unnade jag mig ett besök hos frisören för att göra sling & klipp. Gjorde de senast i augusti och hade nu en rejäl utväxt på över 4 cm! Sist vi slingade la jag enbart i ljusa slingor men denna gången ville jag göra likadant som jag gjorde i våras. Så Natalie gjorde var tredje slinga ljusbrun/askig, vilket resulterar i en mer "naturlig" blond färg 😃 Blev super nöjd! Sen klippte hon ett tag på uppklippningarna och tunnade även ut håret i dem. Jag har ju enormt tjockt hår och Natalie sa till mig igår: 

"Haha, det kvittar nästan hur mkt man klipper eller tunnar ut så syns det knappt i ditt hår ändå, det syns mest på golvet hur mkt man har skalat av" 😆 

Jag blev som sagt riktigt nöjd! Känner mig inte alls sådär "mörk" som jag trodde att jag skulle göra! Även skönt att få håret uppfräschat såhär innan jul och resan till Thailand i januari 👍 






Kommentarer
Postat av: Jennie

Superfint ❤️

2014-11-20 @ 19:59:52
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Jenny

Snygg färg blev det :)

2014-11-20 @ 22:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0