Fyra nyanser av Alvin - Glad bebis :)


Idag när jag vaknade hörde jag Alvin och Jimmy "prata" med varandra på nedanvåningen 😍 Alvin jollrade så fint och var hur nöjd som helst, hihi! Värmer mitt hjärta enormt ❤️ En glad liten söndagsbebis med andra ord! 

Igår spenderade vi några timmar på Emporia, igen! 😳 Vi har ju flängt runder och provat glasögon överallt (känns de som) och igår bestämde jag mig efter mycket om och men! Det fick bli ett par coola, guldiga pilotliknande glasögon. Ville ha en förändring jämfört med mina gamla och det har jag nog lyckats med 😜 



Efter besöket på Emporia körde vi inom Linus grav och tände två ljus, ett från mig och min familj och ett från Simon ❤️ Kyrkogården är alltid så fin på Allahelgonadagen ⭐️ Massor med ljus för alla som är saknade! 






Kommentarer
Postat av: Jennie

Stor kram till dig! <3

2014-11-03 @ 21:06:02
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Sara :) :)

Tack vännen <3

2014-11-03 @ 22:06:23
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0