Hur har man stått ut?

En tanke såhär en söndag..

Gud så skönt det är att vara omringad av personer som älskar mig för den jag är, som umgås med mig för att de VILL det och som tänker på mig när jag har det tufft/mår dåligt! Det är skönt att ha "gjort sig av med" personer som bara tänker på sig själv, som alltid ska vara i fokus och som INTE kan glädjas med andra i stunder av lycka. Mönstret har man sett förr och tyvärr växer det tydligen inte bort på alla, trots åldern.. I grund och botten är det bara dessa personer som mår dåligt och det reflekteras i deras beteende, tyvärr.. Hur har man stått ut alla år egentligen? 😳 

Puuhh!! 😜

Kommentarer
Postat av: Anna o barnen

Ja fy personer som bara tänker på sig själv o inte kan vara glada för andras lycka är bara avundsjuka!!
De personerna har oftast dåligt självförtroende o försöker leva upp till något dem inte är!!
Säkert mycket avundsjuka! Du har ju allt som många drömmer om att få!! Borsta av dig såna idioter från axeln o skratta för att du är den personen de vill vara!

❤️❤️

2014-11-17 @ 11:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0