Lite bilder från de senaste dagarna :)



Under fredagskvällen hade Alvin svårt för att komma till ro. Han grät och skrek om vartannat och ingenting passade 😢 Då tog Jimmy till bärselen och det tog inte mer än 5 minuter sen somnade han gott, haha! Bärselen, babysittern och hans babynest hamnar lätt på topp 3 av "de bästa sakerna vi köpt" till Alvin! Tänkte faktiskt skriva ett inlägg om BRA vs MINDRE BRA saker som vi köpt till honom lite längre fram 😃 





Trots en ledsen och lite otröstlig Alvin i fredags lyckades vi ändå njuta av glögg (premiär!!) och lussebullar framför IDOL 😋 Nu är det Lisa och Mollie i finalen, mina två favoriter från första början! Vet inte vem jag helst vill ska vinna, båda är så bra fast på olika sätt 👍 Ni som följer IDOL, vem kommer att vinna i år?? 


Igår fick Alvin en eftermiddag tillsammans med hans mormor ❤️ Jimmy agerade flytthjälp och jag var i akut behov av att hitta kläder till både honom och mig inför dopet nästa helg, så han fick spendera några timmar i Stävie! Väl tillbaka från shoppingen vankades det god middag tillsammans med familjen, innan vi (21.00) begav oss hemåt igen 😋 






Nu är även stakarna/stjärnorna uppe, adventljusen på plats och bocken + musen framme 👍 Gillar inte att julpynta för mycket utan har hellre få, men ordentligt "pynt" framme! Förra året fick julmusen följa med hem, och detta året hittade jag en fin vit & grå julbock på IKEA som jag bara var tvungen att ha 😍 Tror faktiskt inte att det blir mycket mer julpynt än såhär i år.. Men det får räcka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0