Mys hos mamma <3

Imorse hade jag och Alvin planer på att promenera med Paulina och Mirella. Tyvärr fick vi ställa in då regnet stod som spön i backen 😳 Trist! Istället passade jag på att röja upp lite här hemma samt slå in lite julklappar medan Alvin vilade middag, i 2,5 timme! Så länge har han inte sovit på evigheter under dagen ☺️👏 Vid 13.00 kom gamlamormor på besök och höll oss sällskap i två timmar! Precis innan hon skulle gå somnade A i mammas famn med nappen och snutten hos sig.. 30 min fick jag mysa med honom innan han vaknade igen 😍


Nu ska jag göra mig redo inför en eftermiddag/kväll i Lund! 17.00 ska jag vara hos optikern då mina nya glasögon inte passar mig i styrkan! Känns som att jag är full och mår illa när jag har dem på mig.. Ska även hämta ut Alvins pass, som vi var och ordnade förra veckan 😃 Ska bli spännande att se! Hihi.. 

Trevlig måndag allesammans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0