BF för bästis :)

Idag är det min bästa väns BF-dag 😃 Exakt en månad efter oss var hon beräknad! Tyvärr verkar det som att bebisen trivs bra i magen och inte alla har särskilt bråttom ut 😜 Vi är så nyfikna på det lilla livet. Känner mig nästan helt säker på att det är en liten flicka i magen, Alvins flickvän 😍 hihi.. Blir det som jag tror kommer han att leka med hennes dockor och prinsess saker och hon med hans bilar och traktorer om något år! 👫


Sara & Mange: vi tänker på er varje dag och vad ni snart kommer att få uppleva! Det är en magisk upplevelse ni har framför er, när ni får hålla ert barn i era armar för första gången ❤️ Vi älskar er! 





Kommentarer
Postat av: Johanna

Så spännande :)

2014-10-17 @ 22:13:44
Postat av: Celle

Oh vad du är fin min vän!! Vi kommer få ett fantastiskt år med våra hjärtat! O många fler därtill efter de!!
Ännu ingen bebis, men snart snart snart tror ja den kommer:))

2014-10-18 @ 11:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0