Bvc, 1 månad och besök av Tessan :)

Idag skulle jag och Alvin befinna oss nere på BVC 09.30. Jag gick upp vid 07.00 och passade på att förbereda och ordna med saker fram tills att han vaknade 08.00! Därefter fick han mat och strax innan 09.00 begav vi oss hemifrån.. Sist vi var på BVC upptäckte vi att A blivit platt på sin vänstra sida av huvudet. Jag har märkt att han gärna har tittat åt vänster, men inte trott att huvudet skulle bli platt av de, jag menar han har ju inte legat på sidan? Fick "order" om att försöka se till att han belastar andra sidan av huvudet, utan att lägga honom för mkt på sidan. Sagt och gjort! Idag fick vi mycket beröm av Nadja 😃👍 Hans vänstra sida är inte längre platt utan är hur fin och rund som helst.. Tänk vad lite avlastning kan göra på en vecka! Vi vägde även Alvin och han har nu gått upp till 5400g, stora killen! 😍 



Idag hade Alvin på sig sin fina hemmastickade mössa som han fick av Anna, så fin!! 👌

12.30 väntade jag Tessan som skulle komma och hälsa på oss! Vi mumsade på mini baguetter och kaffe. Självklart blev det mycket snack om graviditet och bebisar och massa gos med Alvin 😃 Tack gumman för mysiga timmar med dig! 



Det nya babygymmet som är en present från farmor var uppskattat 😃 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0