En aktiv lördag :)

Lördagen började med ett bad för vår lilla gosse följt av frukost och mys ❤️ Därefter körde vi till Malmö för att uträtta lite ärenden. Idag känns det som att vi har varit överallt och ingenstans 😜 Först blev det ett besök på Babyringen för lite shopping! Kom hem med små haklappar, napphållare, flaskställ m.m! Därefter körde vi till Oxie och våldgästade Jimmys syster med familj ☺️


Till sist hann vi med en runda på Enporia också, dock bara med visit i 4 affärer.. Fick i alla fall klämt och känt på en iPhone 6, vilket var ett av mina ärenden. Ja, den är stor, men inte såå stor så att jag skulle skita i att ha en! Kameran verkade i alla fall grymt bra och för mig som tar massor med bilder och filmar är det jätte viktigt! 👌 så en sådan får det bli när jag kan förlänga mitt abonnemang nu i höst 😃 



Igår var det alltså en aktiv dag med måånga timmar utanför hemmet! Alvin skötte sig exemplariskt 👍 Han sov mycket och passade på att vara lite vaken när vi var hos Heidi ☺️ Dagen idag blir lite lugnare.. Först frukost och dusch nu på förmiddagen och sen ett besök hos Jimmys mormor. I eftermiddag tänkte jag sticka ut till centan en snabbis, då jag fått nys om att Cubus har 70% på allt 😃 

Kommentarer
Postat av: Ilona

Ååå, ska ha två flaskställ, någonstans... 😁 Attans att vi inte har flyttat då hade man kunnat hitta allt man inte ska ha. Har aldrig använt de två ställen då dessa två vägrar flaska.. 😒 Ligger väl på vinden som allt annat man kunde gett Alvin.. 😔

2014-10-06 @ 17:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0