Nya kläder till A :)

I tisdags kom både mormor och gammelmormor på besök ❤️ Gäller att passa på att gosa med lille Alvin (innan han blir för stor 😜) då tiden går så snabbt! Idag blir vårt lilla hjärta 6 veckor.. Svårt att förstå att han snart blir två månader 😱 



På eftermiddagen stack jag och mamma till Nova en sväng! Alvin börjar så smått att växa ur sina 56 kläder.. De som är lite större i storleken kan han fortfarande ha, men en del plagg börjar sitta åt runt magen och även bli lite korta i längden och i armarna. Så jag var tvungen att fylla på förrådet med lite bodys och pyjamaser 😃 Tack mamma/mormor för de fina kläderna han fick av er! 👍


Dessa pyjamaserna är i storlek 56, men stora i storleken så det fick bli två sådana ☺️ Hans 50-56 pyjamaser är för små till honom nu! 




Nu ska jag och Alvin bege oss hem till Anna och Hampus för lite mys 💙 Det är så kul att det endast skiljer en vecka på våra grabbar!! Hoppas mina läsare får en fin torsdag 😘 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0