Nytt till Alvin + kommande veckan!

Idag har vi varit och hälsat på Jimmys mormor och visat upp vår lilla prins 💙 Efter besöket hos Elsa körde jag en vända till Center Syd medan Jimmy var hemma med Alvin. Hade bestämt mig för att "fynda" på Cubus (som alla andra), sagt och gjort! 👌 Jag kom hem med 4 par byxor, två i 62 och två i 68 samt en tuff jacka i storlek 74 😃 





Kläderna skulle egentligen kostat 615kr, men jag betalade endast 190kr 👍

Det blev även en vända på Kappahl, där två fina pyjamaser samt en nallebyxa och mössa från Newbie fick följa med hem ☺️ Har varit förtjust i grodpyjamaserna läänge och idag slog jag slag i saken och köpte i storlek 62! Nallebyxorna är bara såå söta och självklart ska lilleman ha sådana 😜 



I veckan som kommer har vi/jag nästan något besök inbokat varje dag ☺️ Imorgon ska Linus, Camilla och barnen komma förbi! På tisdag väntas besök av Anna och hennes fina lilla kille och på onsdag kommer Lola på kaffe och skitsnack ❤️ Snaart har nog alla varit här och besökt vår lilla prins 💙 På torsdag blir det en dejt hemma hos Johanna tillsammans med Paulina och våra bebisar ☺️ Vilken härlig vecka jag/vi har att se fram emot!! 

Soo long! 



Kommentarer
Postat av: Anna o Hampus

Det ska bli kul o träffa er äntligen!!! Med våra underbara gossar 💙💙

2014-10-05 @ 21:38:34
Postat av: Ilona

Jag var ju helt säker på att flera skulle köpa de byxorna (nalle) till er, därför avstod jag. Drog i dem i två dagar innan jag begav mig in på Lindex istället... Fasen måste köpa dem till Hampus också. 👍☺️

2014-10-06 @ 17:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0