Bort med allt negativt! :)

Häromdagen satt jag och funderade på livet omkring mig och de människor som finns i min närhet. Varför är det ibland så lätt att bli fast i det som har varit? Att släppa på negativa känslor och bara leva i nuet är något jag borde göra oftare! Under de senaste veckorna har människor som jag inte pratat med på läänge hört av sig till mig och då främst för att fråga: "hur är det med dig?" Tänk att en sådan enkel liten fråga kan få mig att känna mig så bra och samtidigt få mig att tänka efter, ordentligt! Nädu Sara, från och med nu ska jag lägga allt mitt fokus på mig, min lille Alvin och Jimmy men även en massa fokus på min underbara familj och mina nära och kära vänner som alltid finns där i vått och torrt! Jag ska även bli bättre på att släppa på saker och ting som verkligen har noll betydelse just nu.. Som bara tar en massa negativ energi. Tack och hej med det 😜 




Kommentarer
Postat av: Ida

Låter vettigt tycker jag!! ♥

2014-09-26 @ 21:35:40
Postat av: Jennie

Låter bra 😃❤️

2014-09-27 @ 17:25:58
URL: http://www.jennieklang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0