Lite nytt till Alvin :)


Newbie kläder från Kappahl i storlek 62 😃 Har jag sagt att jag älskar Newbie? Haha.. Dock har jag (Alvin 😜) blandad stil och tycker så klart om kläder från andra butiker/märken också! Men när de kommer till "stilrena" kläder så vinner nog Newbies kollektion! 


Fin body i storlek 68 och mindre dregglisar från HM 👍 Dregglisarna används nu, men främst för kräk och inte saliv 😋 



Hade fått dubletter av två bodysar så jag bytade den och köpte detta söta set istället! Storlek 56 😃


Vi bytade även ett annat plagg och valde att köpa en mjukisdress i storlek 62 istället! Kommer komma väl till användning i höst! 👌

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är såååå kul att handla till sitt barn :) fina saker!

2014-09-27 @ 17:26:37
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Celle

Så mkt fint lilla Alvin fått!!💙

2014-09-27 @ 19:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0