Lördagen 6/9 + en bra natt!

Yeeii! Första natten på väääldigt länge som jag har fått sova relativt bra 👏😃 Somnade vid 23.00 igår och vaknade 07.30. Däremellan har jag endast behövt gå på toaletten 1 gång (brukar ju vara 3-4 ggr) samt vaknat betydligt mindre än vanligt vid vändningarna i sängen! Dock känner jag mig fortfarande mega trött! 😴

Igår var jag och älsklingen på bio och såg filmen "Lets be cops". ❤️ Det blev en del skratt och överlag tycker jag att filmen var bra! Hade dock kunnat se den hemma i soffan också! Fast det är ju mysigt med egentid tillsammans utanför hemmet också 😍


För tillfället är jag så svullen om benen/fötterna, så de enda skorna som passar är mina "plastslöffsor" 😳 Känns ju sådär när man är ute bland människor iklädd leggings, kjol och en fin tröja, men att man är tvungen att matcha med dessa fula skor!! Men vad gör man? Jag tänker inte köpa några nya skor för endast kunna använda dem några veckor! Har ju redan lagt pengar på ett par ballerina som jag köpte till bröllopet vi var på i somras! 250kr och storlek 40 (pga vätska i fötterna), de lär jag ju aldrig kunna använda igen! Får stå ut helt enkelt och hålla mig hemmavid den kommande tiden 😜 




Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad är de för ballerina? Jag har storlek 40 så kan se om jag gillar dom o kan köpa dom?

2014-09-07 @ 21:35:48
URL: http://www.jennieklang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0