Motion

Då blev det en promenad med Alvin på 35 min idag igen. Var nyfiken på att se hur lång sträckan är och gissade på cirka 3 kilometer. 2,88 visade sig rundan vara, hur lagom som helst såhär två veckor efter snittet 😃 Hittade även gammal statistik från senaste gången jag kunde powerwalka ordentligt, innan foglossningen slog på! 


Två veckor och två dagar efter snittet


Förra helgen började jag känna mig lite bättre. Jag behövde inte ta smärtstillande var fjärde timme under hela dygnet, utan det räckte med några alvedon då och då. Jag kunde även promenera en längre runda med Zindra utan smärta 👍 Just idag känner jag mig "nästan" som vanligt. När jag nyser eller hostar kan jag känna av snittet, men annars mår jag hur bra som helst! Trodde att återhämtningen skulle ta längre tid för mig, men de tog ca 1,5 till 2 veckor bara vilket känns skönt! Det är fantastiskt hur kroppen läker och blir bättre för varje dag som går. Dock är jag fortfarande väldigt noga med att inte lyfta för tungt! Alvins vikt och inget mer såhär i början ☝️☺️

Kommentarer
Postat av: Mor

Tummen upp för dig min tös <3

2014-09-27 @ 14:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0