Nytt lösenord from 8/9-14

Nu när det närmar sig BF så har jag tänkt att jag ska ändra mitt användarnamn och lösenord till bloggen. Detta då jag inte längre har någon koll (exakt) på vilka som läser. Jag vet på ett ungefär vem jag har gett lösenordet till, men nu när vi snart har en ny familjemedlem hos oss, som säkert kommer att ta stor plats i bloggen, så käns det rätt att ändra och förnya 😃 Jag kommer även att bli "striktare" på vem som får fortsätta att läsa osv.. Jag kommer att skriva mycket och öppet om mitt/vårt liv och vill inte att "vem som helst" ska ha tillgång till den informationen. 

Vill DU fortsätta att läsa? Skriv ett meddelande till min mobil eller ett privat meddelande på Facebook (leta upp mig där om vi inte är vänner). Från och med måndag 2014-09-08 kommer jag att ha ändrat lösenordet ☺️👌 

Kramar till er 💚 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0