Vänskap <3

Fick denna fina bild av Sara igår. Blir så glad och varm i hjärtat av att vara omringad av så fina människor!! Till bilden hade hon även skrivit: 

❤️❤️❤️ Du och jag föralltid ❤️❤️❤️

Jaa! Det kommer verkligen att vara du & jag föralltid! Du bryr dig om mig och frågar ofta hur jag mår. Du visar mig kärlek och omtanke var och varannan dag! Dagens tanke får nog bli denna: "Vad är jag för en person och hur vill jag att en vänskapsrelation ska vara?" En sak kan jag säga, och det är att jag, precis som många andra behöver utbyte och kärlek/omtanke från båda håll! Jag har svårt för att "ge och ge" hela tiden utan att få något tillbaka. Jag har många fina vänner runt mig som ger mig det jag "behöver". Kanske inte varje dag, inte varje vecka, men någon gång och då är det absolut äkta! Sådant känner man, ända in i själen ❤️ 




Kommentarer
Postat av: Mor;)

Stämmer........och detta gäller ju inte bara vänner. En sån omtanke/kärlek vill man ju känna av alla i sin omgivning. Aldrig roligt att känna att man inte får feedback tillbaka när man känner att man ger och ger :(

2014-09-05 @ 09:34:48
Postat av: Anna

Så fint!! 💖
Jag finns här när än du behöver mig!!

2014-09-05 @ 09:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0