Valborg

Igår blev jag & Alvin (Jimmy var iväg och kollade fotboll) hembjudna till Sara & Mange på mat, så att vi slapp sitta ensamma hemma 😃 Maten var super och det blev såklart massor med Alvin & Elliongos 💙 Tack för en mysig kväll!



Idag har jag haft Ida på besök ☺️ Hon hade köpt med sig både bullar och fika till kaffet 👍 Alvin var lite gnällig och reserverad mot henne till en början, men sen släppte de! Super mysig dag med dig vännen ❤️


Jaha, Valborg idag då.. Förr var det en av de viktigaste kvällarna i mitt liv. Valborg innebar fest, umgänge med vänner, alkohol och DANS! 😃 Vi var nästan alltid på Björka Loge och skakade rumpan. Förra året tog vi de lugnt då jag var gravid. Detta året blir det ännu lugnare då vi har Alvin och Jimmy jobbar, tyvärr fick han jobba över 2 timmar idag och är inte hemma förren 18.30! 😞 Men det är skönt med en extra ledig dag imorgon i alla fall 👍 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0