Frukostmys och shopping med Izza :)

Igår hade jag och Alvin en heldag tillsammans med Izza och Elicia ☺️ Vi träffades först hemma hos mig på lite frukostfika och lek med barnen! Därefter begav vi oss till centan 😃 Izza skulle kolla in den nya kollektionen av "Pomp de lux" och jag skulle shoppa lite nytt till Alvin! Alvin börjar så smått att gå över till storlek 74 nu. Han har fortfarande 68 i vissa bodys, men pyjamaser och vissa byxor har han 74 i ☺️ Dock kom jag hem med mer än till Alvin, då jag (konstigt nog) även hittade kläder till mig själv! 👍 Tack för en super mysig dag ❤️




Basbodys i storlek 74 (3 för 2) och strumpor från HM 


Byxor från HM, storlek 74 


Pandadräkt från Lindex (Rea 100kr!) storlek 74



Byxor från Kappahl, storlek 74. Rea på newbiebyxorna till höger: 100kr! 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Rätt kul att "återse" en del kläder som T med haft :)

2015-02-15 @ 17:30:07
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Bella

En helt perfekt dag❤️😘 tack fina ni!

2015-02-15 @ 18:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0