Mammaträff & Babyringen med Izza :)

I torsdags så vankades det träff med mammorna och deras barn ☺️ Jag, Sara, Izza & Marlene träffades hemma hos Ida vid 10.30. Vi från Kävlinge var hurtiga och promenerade både fram och tillbaka till Furulund 👍 Hos Ida mumsade vi först på bullar och på eftermiddagen njöt vi av en god kladdkaka och kaffe! Tack alla fina för en mysig dag med er ❤️



Igår hade jag en oplanerad dag, men kunde inte motstå förslaget om att följa med Izza till Babyringen i Malmö, längesedan jag var där nu! Vi körde vid 10.30 och fick båda shoppat en del ☺️ Vi lunchade på Tacobar vid Mobilia i Malmö och jag var lagom hemma till 15.00! En härlig och mysig dag tillsammans med henne och våra knoddar 💗



Dagen idag är ganske oplanerad, skönt ibland faktiskt! Mamma & Lars kom hem från Thailand igår, så det blir ett besök av mamma nu på förmiddagen. Därefter är planerna att vi ska till Nova och uträtta några ärenden 😃 Kvällen blir nog lugn med lite tv-tittande i soffan bara. Trevlig lördag på er ❤️

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack själv för mysiga dagar 💖 glöm inte mello ikväll 👍😄

2015-02-07 @ 10:05:10
Postat av: Sara :)

Åh!! Är det mellodags? :) Det ska jag definitivt se! 👍

2015-02-07 @ 10:06:11
Postat av: Jennie

Åhhhh vi var ju med på Nova idag vid 15-16!

2015-02-07 @ 18:47:53
URL: http://www.jennieklang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0