Sjuk!!

Ush och fy! Jag har fantamej blivit sjuk ocksĂ„.. 😳 Inte nog med att Alvin inte lĂ„ter oss sova pĂ„ nĂ€tterna, nu har man fĂ„tt ögoninflammation och Ă€ven en stor infektion i halsen. Jo tack, kan knappt svĂ€lja varken mat eller dryck! Jag, mamma och Lars Ă„kte upp till den lokala vĂ„rdcentralen nu pĂ„ förmiddagen och berĂ€ttade hur vi mĂ„dde. De tog vikt, blodtryck, tempen och tittade i halsen.. Enligt doktorn hade jag "very much infektion" i halsen. Mitt vĂ€nsteröga har Ă€ven de flippat ut. IgĂ„r kĂ€ndes det som att jag hade massa grus i ögonen och under natten har det geggat gult och kliat. Skit kul detta! Bra start pĂ„ semestern? 😱 





Vi Ă€r inne pĂ„ vĂ„r tredje dag hĂ€r och jag har fortfarande inte fĂ„tt bada eller sola.. Sen att vi har en orolig bebis om nĂ€tterna gör inte de hela bĂ€ttre. Natten till igĂ„r (lördag-söndag) försökte vi fĂ„ Alvin att somna mellan 22-04. Han fick ingen ro och somnade bara hos oss i famnen. SĂ„ fort vi la ner honom i sĂ€ngen sĂ„ vaknade han var 20:e minut i alla dessa 6 timmar! 😳 Efter 04.00 gav vi upp och la honom i vĂ„r sĂ€ng.. DĂ„ somnade han direkt och sov i alla fall 5 timmar! Wihhoo typ 🙈 

Natten till idag har varit nĂ€stan lika jobbig.. Alvin var orolig mellan 24.00-05.00. FörstĂ„r inte varför? Han borde ju vara inne i dygnsrytmen nu och vilja sova nĂ€r vi sover? Dock Ă€r ju han ocksĂ„ sjuk sĂ„ det kan ju vara det samt vĂ€rmen och omstĂ€llningen som stĂ€ller till det för honom. Ush! Hoppas pĂ„ förbĂ€ttring inom nĂ„gra dagar i alla fall ✊

Kommentarer
Postat av: Bella

NÀÀÀee usch :( fy! Hoppas ni snart blir friska och kan njuta av er semester! KryapĂ„-kram 💜😘

2015-01-12 @ 09:18:48
Postat av: mormor

SÄ trÄkigt för er , ni ska ju njuta nu.Hoppas att de rÀttar till sig pÄ ett par dagar nÀr ni fÄr pencelin.Vilka framsteg lille Alvin gör varje dag.Han kÀnner kanske ocksÄ av tidsomstÀllningen o vÀrmen.Se bara till att han fÄr vÀtska isig nu nÀr de Àr sÄ varmt.Krya pÄ er hÀlsningar frÄn Mormor.HÀlsa alla.Kram.

2015-01-12 @ 11:06:49

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0