Vändningar hela tiden :)

Vår pojke är så duktig! Nu när han vet hur han ska vända sig från rygg till mage gör han det hela tiden! ☺️ Vi hinner knappt vända honom förren han ligger på magen igen, så sött! Sen kan han inte bestämma sig för om han gillar att ligga på magen eller inte.. Efter någon minut kommer gnället, då vänder jag honom till rygg, sen vänder han tillbaka lika snabbt 😆 haha! 






Inatt fick vi förresten vår efterlängtade "sovenatt" 😃👍 Mamma kom med förslaget att hon kunde passa Alvin över natten i vårt hus (lättare här då alla hans saker finns här) och att vi kunde sova i deras.. Sagt & gjort! Dock var det lite jobbigt igår när man skulle lämna honom 😳 Vi har ju tidigare bara lämnat bort honom på dagen i några timmar, aldrig en hel natt. Men när jag väl la huvudet på kudden så släppte allt och jag/vi kunde sova gott/ostört i 9 hela timmar!! 👌 underbart! Dock känner jag mig lika trött som annars nu när det är förmiddag här.. Men jag är kanske piggare senare under dagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0