Födelsedagsfirande & presenter 😃

Jag har verkligen blivit firad ordentligt nu när jag fyllde 29 år! I söndags så hade jag ett litet "kalas" för släkten. Jag bjöd på grillad korv och pastasallad (ville hålla de enkelt) och sen hade mamma bakat en tårta som vi njöt av till kaffet 😋 Fick massa fina presenter och jag blev så glad för allt! 


Det var så varmt så vi kunde sitta ute ☀️ Alvin badade även i vår lilla pool en stund efter att vi ätit! 


Mys med gammelmormor och gammelmorfar ☺️❤️


Vasen har jag "blivit kär i" under den senaste månaden, och jag blev så glad när jag fick den! Fick även pengar och presentkort vilket alltid uppskattas 😃


Silvrig fotlänk kom väl till pass då jag bara har en i guld sedan tidigare ☺️ Muggarna är från Rörstrand och är svagt gröna i färgen, såå fina och goda att dricka ur! 👍

Min fina vän Izza har även överraskat mig med presenter. I lördags så kom hon hem till mig på kvällskaffe och hade med sig två "hemmagjorda" tavlor till mig! Jag älskar ju Carolina Gynnings saker så dessa tavlorna var verkligen uppskattade! Tack till familjen Lundberg/Nilsson för detta 😃❤️


På själva födelsedagen hade jag och Alvin först en mysig dag tillsammans med Sara & Ellion och Paulina & Mirella ☺️ Jag bjöd på pastasallad och vitlöksbröd och till kaffet blev det kladdkaka med frukt! Tack för mysiga timmar med er! 


Vid 17.00 var det bestämt att jag, Sara, Izza, Anna, Ida & Tessan skulle mötas upp för att köra in till Lund. Där skulle vi äta gott på Rosegarden för att sedan avsluta kvällen i biosalongen framför MAGIC MIKE XXL!! 👏😃 Som jag längtat efter denna kvällen och premiären av filmen. Var ju tre år sedan den första kom så vi alla var så spända på den nya filmen! Jag kan säga att den levererade 😋 Mer komedi och skratt än i ettan dock lite för lite "strippande" i tvåan 😜 Haha! Kvällen var toppen från början till slut. Tack alla fina underbara vänner för att ni ville dela denna kvällen med mig och även tack för de fina presenterna som ni satte "mitt i prick" ❤️ 






Kommentarer
Postat av: Ida

Det var en perfekt kväll :) ❤

2015-07-11 @ 10:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0