Tjejfest đŸ»đŸč

IgĂ„r var det dags för den efterlĂ€ngtade tjejfesten 😃 Inga karlar och inga barn, bara vi sex mammor och massa drinkar, vin, cider, gotte och en jĂ€drans massa snack/skratt! Vi (jag, Sara, Jenny E, Izza & Helena) var bjudna hem till Jennie i Staffanstorp! KvĂ€llen började med snack och drinkar och övergick sedan i Singstar (kul!!), mer drinkar, Vasaloppet, Gajol snaps och spel 😃👍 En vĂ€ldigt rolig kvĂ€ll och ett tag hade jag kramp i bĂ„de magen och kunderna av allt skratt!! 😂 Tack till er hĂ€rliga tjejer för en underbar kvĂ€ll ❀











Trodde att jag skulle vakna upp med vĂ€rsta bakfyllan idag, men icke! MĂ„dde precis som vanligt förutom att jag var lite trött. Inte ens huvudvĂ€rk hade jag fĂ„tt â˜șïžđŸ‘Œ Tack vare ett bra mĂ„ende har bĂ„de jag och Jimmy varit effektiva bĂ„de i och utanför hemmet! Dagen började med en god frukost tillsammans. 

NĂ€r Jimmy körde och hĂ€mtade hem Alvin (som tillbringat natten hos sin mormor) sĂ„ passade jag pĂ„ att stĂ€da bĂ„da toaletterna och tömma diskmaskinen. NĂ€r Jimmy kom tillbaka sĂ„ dammsög han ovan- och nedanvĂ„ningen samtidigt som jag tog Alvin och Zindra pĂ„ en lĂ„ng promenad 😃 DĂ€refter blev de duschen, lite lunch, tvĂ€ttade tvĂ„ maskiner tvĂ€tt, plockade undan tvĂ€tt och vid 16.30 begav vi oss pĂ„ husvisning! VĂ€l hemma lagade vi kycklinggryta och mös i soffan allesammans 😍 Är nöjd med dagen och alla trĂ„kiga mĂ„sten Ă€r gjorda! Nu kan man gĂ„ och lĂ€gga sig med gott samvete 👍



Kommentarer
Postat av: Jennie

SĂ„ himla kul kvĂ€ll! ❀

2015-03-16 @ 21:59:10

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0