Lite bilder från den gångna veckan 😃





Alvin har fått en ny keps + sovit hos sin mormor mellan lördag-söndag då hans föräldrar roade sig med en Ullaredstur tillsammans med Niklas & Ullis 😃 5000kr smällde vi, och precis som vanligt sitter man här i efterhand och frågar sig själv: "vad handlade vi egentligen" 🙈 haha! Tog tyvärr ingen bild på det vi shoppade, men det blev en del! Både bra/användbara saker och självklart något "onödigt" också 😜 Fick ett bud av morfars Nettan om att handla 50 påsar hundgodis till henne, haha! Ni kan ju gissa om folk stirrade på MIG och på vagnen när jag gick där och plockade på mig hela tiden! 😆



Alvin har varit busig & glad till och från under veckan 😍



Jag och Alvin har varit och myst med Molly och hennes mamma 💗 Vi hade även turen att båda barnen sov i 1,5 timme samtidigt så vi mammor fick lite lugn och ro och kunde njuta av vårt kaffe & snack utan att bli avbrutna 😋 




Idag har jag och Alvin först varit på jobbet och fikat med mina kollegor ☺️ Därefter körde vi hem till Ida och spenderade resten av dagen där! Tack för en mysig dag ❤️


Nu ikväll har Izza och Kenny varit här och hjälpt till att packa in alla våra loppissaker 🙈😋 Puuhh! Hela bilen blev full och jag hoppas verkligen att den är TOM på hemvägen imorgon! 08.30 kommer vi att befinna oss på Malmömässan och sälja massor med saker 👍 11.00 öppnas dörrarna för "köparna", om någon är sugen på att komma och fynda 😜



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0