Dejt med Ida + hussnack 😃

Idag har jag och Alvin haft en mysig dag tillsammans med Ida och alla barnen ❀ Tog bussen till henne strax efter 10 och promenerade hem vid 15. Blev bjuden pĂ„ super goda amerikanska pannkakor, som Elice var sĂ„ duktig och ordnade som lunch 😃 Alvin har Ă€ven varit pĂ„ ett hyfsat bra humör hela dagen! 


SpĂ€nnande att Ă„ka buss â˜ș


Den enda bilden jag tog idag 🙈 

Nu till lite hus-och banksnack:

Vid 17.00 var det dags för möte pĂ„ banken. Idag skulle vi köpa tomten "pĂ„ riktigt". Vi har tidigare haft skrivet ett papper om att tomten Ă€r tingad till oss, men idag skrevs köpebrevet! SĂ„ nu Ă€ger vi tomten ute i stĂ€vie och den Ă€r bara vĂ„r!! 😋 Jag fick Ă€ven ett trevligt samtal tidigare idag frĂ„n vĂ„r sĂ€ljare via Älvsbyhus! Han skulle berĂ€tta att han nu fĂ„tt tillbaka alla handlingar frĂ„n dem (som han skickade upp till ÄH för 7 veckor sedan) och att vi nu skulle boka in ett möte för att skriva pĂ„ entreprenadavtalet, alla handlingar som ska in till kommunen (ex bygglov) osv! Åh, nu kĂ€nns det som att det rör pĂ„ sig lite đŸ˜ƒđŸ‘đŸ» Efter att bygglovsansökan Ă€r inlĂ€mnad hoppas vi pĂ„ ett snabbt beslut! Ju fortare detta ordnas ju större Ă€r chanserna (om de ex dyker upp en lucka för ÄH) att vi ev kan fĂ„ tilltrĂ€de till vĂ„rt hus tidigare đŸ‘đŸ»

NĂ€, nu ska jag föna hĂ„ret, ev kolla PH och sen krypa ner i sĂ€ngen! Klockan ringer 05.15 imorgon 😳😮 Ska faktiskt "jobba" dĂ„ och Jimmy fĂ„r vara hemma med Alvin. Det Ă€r planeringsdag med jobbet och jag blev medbjuden! SĂ„klart ville jag inte tacka nej till det i och med att jag börjar jobba snart och det som sĂ€gs imorgon Ă€r av vikt för mig.. 

Godnatt ❀



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0