Kvällspromenad

Försöker att komma igång och promenera lite igen. Har haft ett alldeles för långt uppehåll, så det behövs! Promenerade två gånger förra veckan, och denna siktar jag på tre 😃 Har en runda på 40 min som känns lagom nu i början. Märker jag att det håller i sig så kommer jag öka på det successivt. Fick sällskap av fina Ida i lurarna under promenaden ikväll ❤️


Försöker även tänka på vad jag stoppar i mig. Jag ljuger inte om jag säger att jag i stort sett ätit något sött varje dag i två månader.. Helt sjukt! Men jag har blivit sockerberoende och ska fan bryta de nu! På veckans sju dagar (förra veckan) åt jag ett daim! Det har varit många frestelser på jobb, men jag har bestämt tackat nej 👍🏻 

Nä, nu ska jag duscha och sen krypa ner i sängen 💤💤 Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0