Dajlig torsdag!

Idag har det varit en UNDERBAR dag =)

Åkte till skolan vid 08.30 och trodde inte att vi skulle sluta förren 16.00. Det första läraren säger när vi kommer är: "Någon här som har något emot att vi slutar vid lunch idag?" EHHHH NÄÄÄ! =) Lämnade in hemtentan och sa "hejdå" till alla klasskamrater, känns faktiskt lite konstigt att man inte ska träffa dom på hela 3 månader! Men nu är det i alla fall SOMMARLOV, vilket är sjukt härligt! Ska faktiskt bli skönt att jobba lite nu, så man får nya krafter och mer motivation till plugg till hösten..

Väl hemma ringde jag Izza och frågade om hon ville åka ut till Bjärred och synda en mjukglass med mig.. Självklart ville hon de =) Jag har tjatat om min jävla mjukglass nu i ett par dagar, så Sara var mer än nöjd när den var nere i magen! Vit chokladsås + noisette sås finns det inget som slår!

Nu ikväll så har söta Celle varit här och hållt mig sällskap :P Jätte trevligt att träffa dig snäckan, som alltid! Blev en massa flabbkaffe och noppande av hennes ögonbryn! Jag har ju typ "licens" på de nu! haha =) Hennes ögonbryn är så lätta att plocka och forma, verkligen skoj! Och imorgon blir det ännu mer kvalitetstid med henne =) och det gillas skarpt! CENTAN HERE WE COME ;) Yeeiii

Och vet i vad..? Jag är sjukt LADDAD inför Scotts imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0