Lörddag och underbart väder!

Vilken toppen kväll det blev igår =) Först och främst var det KANON väder hela dagen och kvällen, såå härligt! Förfesten hemma hos Camilla var städad och lugn, haha inte direkt vad jag brukar vara van vid men det var super trevligt ändå! Väl på Dagstorp blev det MASSA DANSANDE! Tyvärr var det dock MÅNGA folk som hoppade av, men vi fick det precis lika skoj ändå ;) Eller hur Izza..?! hihi.. Är man bara "rätt" folk så spelar det ingen roll om man bara är ett fåtal stycken! Det är personerna som gör det hela, och så fort jag är runt min älskade Isabell så blir allt så himla skoj ;) Det få fota som togs har Izza på sin kamera, så ni får hålla utkik på hennes blogg www.izzalundberg.blogg.se för där kommer dom nog synas i veckan =) De bilder som togs med mobilen ska jag lägga upp som mobilbloggar under dagen! HÅLL UTKIK!

Idag vaknade jag och älsklingen i hyfsad tid, och åt rostemackor till frukost =) MUMS! Efter de körde vi hem till Izza & Kenny och lämnade lite varot samtidigt som vi passade på att ta en kopp kaffe :P Och nu sitter jag här hemma hos Jimmy och väntar på att han ska bli klar inför bröllopet som han ska på idag! JAg vill ju självklart se min stiliga man i hans kläder ;) Lila och svart funkar alltid!

Hur ska jag spendera denna dagen då?! Jag ska sola och gotta mig hemma hos Mamma och Lars med min lilla Björn =) Mys mys.. Middagsplanerna är grillat och NYPOTATIS till det! Jag verkligen älskar nypotatis, sjukt gott och efterlängtat!!

PUSS PÅ ER ALLA =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0