Måndag

Dagen idag började bra =) Powerwalk med Izza 09.30, duktiga vi var gumman ;) Efter de körde jag in med Zindra till djursjukhuset. Det var dags för en sista kontroll av hennes ben och för att se om musklerna har börjat att byggas upp. Vi fick beröm och hennes ben såg perfekt ut! För att öka muskelmassan ännu mer skulle vi försöka gå med henne i skogen, på ojämt underlag då man tränar benet extra mycket! Jag är så glad att min älskade lilla Zindra äntligen är frisk och måt bra =) TACK till alla som har hjälpt mig och ställt upp! Ett speciellt stort tack till Mamma och Jimmy som har funnits vid min och Zindras sida i alla dessa månader.

Celle Belle har precis varit här med leveransen TACK =) Drack lite iste på balkongen, mös och flabbade lite skit! haha, det är vi duktiga på snäckan! Och nu ska jag plocka undan all tvätt och invänta min älskling ---> Världens bästa Jimmy <3 Vid 17.00 ska vi köra och lämna Zindra i dösjebro för klippning, och under tiden hon är där och blir fin ska vi hem till mormor och fira henne! Jag gillar dock inte att du börjar närma dig 70 =/ Vill ha min 68 års mormor ALLTID ;) hihi...


ETT STORT GRATTIS TILL DIG MORMOR PÅ DIN FÖDELSEDAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0