Söta Lola =)

Förra veckan när jag pratade med Lola så sa jag till henne att jag tycker att vi snart ska ha en heldag tillsammans, ofta blir det bara dom där små kaffebesöken. (Dom är jätte trevliga dom också, men ibland kan det vara skoj att hitta på något mer) dagen efter fick jag ett sms av henne där hon frågade om jag hade något inplanerat den 24:e Juni. Och vet ni vad??? Jag ska få följa med henne och hela Tosselilla gänget upp till Lisseberg!!!!!!! Fatta hur glad jag blev då =) =) Bussresa fram ochtillbaka, inträde + åkband för 100 :- WIIHOOO! Så nu ska man bli en Tosselilla anställd ;) haha..

TACK SÅ HEMSKT MYCKET GUMMAN FÖR ATT JAG FÅR FÖLJA MED DIG!! Blev verkligen jätte glad =) Och jag som trodde att våran heldag skulle bestå av lite shopping på Nova eller något ;) Nu blir det en heldag med dig uppe i Göteborg och på Lisseberg istället! kan inte bli bättre juh ;)





Kommentarer
Postat av: lola

hihi vi kommer ha så roligt gumman, blev jätte gla att du ville hänga me lääängtar poss

2010-06-15 @ 19:19:05
URL: http://lolacederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0