Städ och tvätt =/

Jag vet inte vad som har hänt med mig idag, men tro det eller ej så gick jag upp från sängen 06.00! Jimmys väckarklocka har i och för sig hållt mig halvt vaken sen 05.00 eftersom han snoozar den femtioelva gånger, grrr ;) Fast det gör inget, har upp över öronen med saker som ska fixas idag! Just nu håller jag på att tvätta, sen ska lägenheten städas, Zindra ska tas hand om och jag ska försöka hinna med att sola borta på Kullis också!

FULLT UPP!

Ikväll hoppas jag på middags och filmmys med min älskling <3 Träffar ju inte honom på hela torsdagen juh (haha skandal!) Han och Kenny ska köra till Stockholm imorgon och se ACDC =) Så coolt! Hade jag bara haft mer pengar hade jag lätt följt med! Men men, jag får snällt stanna hemma istället.. Fast kvällen imorgon kommer bli super bra ändå, den ska tillbringas med underbara CELLE =)

Nä, dags att sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0