Planerar vårt "nya" sovrum!

Min söndagsmorgon började med en god kopp kaffe, 1 avsnitt TRE KRONOR, frukost och självklart massa mys med Jimmy <3 Vi har även pratat och planerat hur vårt kommande sovrum ska se ut :) Ohh, det kommer bli såå bra! Det enda som fattas nu är några fjuttiga 1000-lappar för att få allt som vi vill.. Men vi har planer på att sätta igång och byta ut diverse möbler om ca 2 månader, ska bli kul! Förutom mys med Jimmy och massa planerande så har jag hunnit med en del tele samtal, ett MÅSTE varenda morgon ;)

Nu måste jag sätta igång och fixa till mig inför kvällens jobb (14-21) Kan tänka mig att jag är mega trött och dyker sängen direkt när jag kommer hem ikväll.. Det bästa av allt är att jag "dyker" den med Jimmy ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0