Träning - kroppen

Ibland får man faktiskt vara lite ego ;) Idag har jag tagit massvis med bilder på mig själv, i olika vinklar.. Vill ha det dokumenterat hur min kropp ser ut, samt hur den förhoppningsvis kommer att förändras under de kommande månaderna! Jag är nöjd med det jag ser :) Äntligen börjar det synas att jag faktiskt tränar! Har bara kunnat fotografera ett fåtal olika positioner, eftersom jag måste ha hjälp när jag ska fota ryggen osv.. När jag började träna trodde jag aldrig att jag skulle gilla styrketräning så mycket som jag gör idag. Jag verkligen ÄLSKAR när musklerna syns :) På bilderna nedan så spänner jag musklerna, då de tyvärr inte syns lika tydligt när jag är avslappand (kanske tur de?! hehe) Men som sagt, jag är nöjd! 6 månader till, sen kanske man kan börja snacka på allvar ;)














Är så glad för att "ränderna" som man kan se svagt vid nedre delen av magen börjar synas :) Wiiee!! På tal om träning och alla dessa bilder, så kommer Vera  till mig på en kopp kaffe strax! Därefter beger vi oss till gymmet för ett styrke + konditionspass! Eftersom jag hade en vilodag så får jag köra lite extra hårt idag :)


Kommentarer
Postat av: J

Grymt jobbat!!

2011-03-03 @ 13:36:38
Postat av: Ida Nordstedt

Du e verkligen duktig som har sådan motivation. Skit snygg kropp om jag får säga mitt:) well done;)

2011-03-03 @ 13:48:36
Postat av: mor ;)

Morsan får akta sig nu.....

2011-03-03 @ 18:31:41
Postat av: Nenne

Grymt bra jobbat!

2011-03-03 @ 19:45:13
URL: http://jennieklang.blogg.se/
Postat av: Evelina

Fy fan va grym du har varit gumman! Och så fin kropp, ja jäkel:-) du ska verkligen vara nöjd!

2011-03-03 @ 21:05:48
Postat av: Jenny

Du är så duktig Sara! Vilken snygg kropp du fått. Det är svårt att få linjer och tydlighet på muskler så grattis och keep on! Trevlig helg :o)

2011-03-04 @ 18:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0