Äntligen fredag :)

Dagen igår gick i flitighetens tecken :) Har en känsla av att dagen idag kommer bli minst lika flitig! Började morgonen med en god frukost, 2 koppar kaffe (såklart!) och 1 timmes powerwalk ute i det härliga vädret. Känner mig riktigt nöjd :) Det är verkligen så mycket enklare att träna och bruka allvar med det när man är ledig ;) Inte så konstigt kanske? Duscha har jag också hunnit med, så nu ska jag snart föna håret, lägga på smink och ta på mig dagens kläder. Om 45 min kör jag till Center Syd och uträttar några ärende, därefter hem till min finaste Izza på en kopp kaffe! Även om vi bara ska träffas i sisådär 1 timme, är det fullt tillräckligt ;) Min "Izza-abstinens" blir stillad, och då blir jag nöjd :) hihi.. Ja, så ser de närmaste timmarna ut för mig :)

By the way ---> Såå härligt att det är FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0