det blev en mysfredag igår <3

Igår hade jag och älsklingen en riktig myskväll tillsammans <3 Började med att gå med Zindra och mammas hund smulan i skogen i 30 min. Tyckte att hundarna förtjänade en promenad i det fina vädret :) Efter de körde vi tillbaka till Mamma och Lars då dem hade maten färdig ---> Grillad chorizokorv med bröd och massa goda tillbehör! Blev en del snack utomhus, därefter lite tv-tittande innan vi körde hem igen runt 22.00. Tack Mamma och Lars för några trevliga fredags timmar hos er!

Väl hemma bestämde vi oss för att titta på en film jag lääänge velat se ----> Sammys äventyr :) För er som inte visste så är jag verkligen svag för tecknade filmer! Trodde absolut inte att Jimmy skulle vilja se den med mig, men där hade jag fel! Låg och kollade filmen till 23.30 inatt, mys <3



Idag har vi mest gjort typ, ingenting.. Jag har plockat undan tvätten och diskat samtidigt som Jimmy har börjat med projektet som skulle gjorts för längesen ---> olja storarumsbord + tvbänken! Gäller att hålla sina massiva ekmöbler i fint skick ;) Nu ska jag hoppa i duschen.. Ikväll ska jag jobba 15.30 - 22.00. Längtar redan till klockan slår 22.00 och jag får komma hem till min älskling igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0