En väldigt glad och positiv Sara :)

Äntligen har jag tid att sitta ner, vid datan och blogga!! Antar att ni saknat mina inlägg ;)

Idag kl 14.00 blev det klart att jag och min grupp är LEDIGA Torsdag, fredag, måndag och tisdag vilket innebär att jag har en långledighet framför mig på 7 dagar (helgen inräknad!) Förstår ni hur bra det känns?! INGET plugg, INGA arbete, bara vara helt fucking ledig!! Hur kommer då detta sig? I måndags så fick vi reda på att vi skulel skriva en vårdnadsutredning, eller i alla fall träna oss i att skriva en sådan. Tiden för arbetet var utsatt såhär: Tis: 8-17, Ons: 8-17, Tors: 8-17, Fre: 8-17 + Mån: 8-17 och Tis: 8-12

Vi började skriva på arbetet igår 09.00 och blev klara idag 14.00! Sancka om ett bra samarbete :) Men antar att det blir så när man själv får välja grupp och de gruppmedlemmar man ska vara med.. Det har för oss varit 10 gånger enklare att arbeta med de människor vi själv valt att vara med, vilket syns på den lilla tid det faktiskt har tagit att skriva utredningen! Alla visste från dag 1 att vi ville bli klara snabbt, och att timmarna i skolan skulle vara effektiva! Så jag får ta och tacka min grupp för ett bra engagemang som ledde till 7 dagars ledighet ;)

Det tråkiga är att jag börjar min ledighet med städ & tvätt :S Mindre skoj! Men på ett sätt är det skönt att ha gjort det idag, så att jag verkligen kan vara ledig resterande dagar.. Inga "måsten" ska finnas! Passade även på att boka in en träff med 2 vänner som jag inte träffat på väldigt länge.. Så imorgon åker jag hem till Diana, och på tisdag i nästa vecka ska jag träffa Ida :) KUL!!

Igår fick vi även reda på en annan super bra sak! Jimmy har fått fast anställning efter 6 månaders provanställning, så nu är det "fritt fram" för oss att eventuellt låna pengar till en bostad, OM vi skulle vilja de. Dock har vi lite andra planer för tillfället, men de är ändå såå skönt att veta att det skulle gå, om man ändrar sig :)

Livet verkligen LEKER just nu :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis till jobbet!

2011-05-20 @ 08:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0