Fredag ---> Wiihhoo!!

Då var det äntligen fredag vilket betyder att det snart är HELG!! Men innan jag firar det ska jag först bege mig in till skolan en sväng. OM vi elever vill så kan vi få reda på vårt tentaresultat idag, men bara om vi åker in till skolan och är med på tentagenomgången som är mellan 12.00-12.45. Dyker man inte upp idag, ja då skickas tentan hem. Men eftersom det är fredag, och posten knappast hinner komma till min brevlåda idag betyder det att den är hos mig tidigast på måndag, eller tisdag? JAG KAN INTE VÄNTA :) Är väldigt nyfiken på om jag blir godkänd ;)

Imorgon hade jag och Jimmy planer på att stå på loppis på esplanaden i Lund.. Dock vet vi inte riktigt hur vi ska göra med det, då dem TYP har lovat regn hela dagen imorgon. Vi ska i alla fall hålla koll på vädret på nyheterna etc! Skulle varit sjukt störigt om det skiter sig, då vi planerat in denna loppisdagen i evigheter känns det som :S Men OM vi bestämmer oss för att åka in där imorgon så kommer våran fredagskväll bestå av packning. Vi har sååå mycket saker att sälja, så vi kommer lätt kunna lasta 2 bilar :)

Kom till esplanaden imorgon, vet jag :) Ni kan fynda massor med fina saker/kläder!


Kommentarer
Postat av: johanna

Har utmanat dig på vår blogg :) en lista :)

2011-05-27 @ 11:28:59
URL: http://johannamaddisnicole.blogg.se/
Postat av: johanna

ja det va det jag mena ;)

2011-05-27 @ 16:24:45
URL: http://johannamaddisnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0