Klockan är snart halv tio dagen efter allt...

Klockan är snart halv tio dagen efter allt festande, och jag mår fortfarande dåligt!! Helt sjukt, så mycket jag drack igår.. Inte bra Sara ;) Men men, man lär sig av sina misstag, sägs det.. Då undrar, när kommer den dagen komma då JAG lär mig att man inte kan häva i sig litervis med alkoholhaltiga drycker UTAN att inte må skit dagen efter!? Hade i alla fall en super trevlig dag med mina socionom vänner igår :) Tänkte berätta mer om kvällen samt lägga upp alla bilder som togs, i ett annat inlägg. Förhoppningsvis kommer inlägget upp i början på veckan, men inget jag kan lova få jag har mega mycket att göra i skolan från och med imorgon.. Izza och Kenny var så snälla och räddade mig från att bara ha en ligga-på-soffa-hela-kvällen kväll, genom att bjuda hem mig och Jimmy på grillat :) Mums!!! Tack kära vänner för denna kvällen, det gjorde ni verkligen bra ;) Nu ska vi snart köra hem, promenera med Zindra samt förbereda inför morgondagen och efter de ska jag LÄGGA MIG och sova "7-kvart i timmen".. Lär behövas då jag endast fått 4 timmars sömn inatt.. Trevlig söndag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0