Lagtexterna är klara! Nu är jag redo för tenta!!

Nu har jag tentapluggat konstant i 1 vecka. Suttit med dessa jävla lagar flera timmar varje dag. Jag erkänner att jag var lite för optimistisk med tiden i början, vilket har resulterat i STRESS och ännu mer STRESS dessa sista 3 dagarna. Men jag är inte förvånad.. Brukar nästan alltid gissa fel på de antal pluggtimmar som faktiskt behövs :P

Tisdag: Plugg 09.00-17.00 + 19.00-21.00
Onsdag: Plugg 11.30-22.00
Torsdag: Plugg i ca 7 timmar

JAG ÄR HELT SLUT! Men jag är stolt att jag faktiskt lyckats arbeta mig igenom 17 lagar och nästan alla paragrafer i dem, och det är inte lite paragrafer! Puuhh.. Det skulle vara FAN om jag inte klarar tentan nu!













Ja, ni ser själv.. Vart tvungen att fotografera lagtexterna, kan vara kul att titta tillbaka på här i bloggen den dagen man är färdigutbildad. Ibland är det kul att minnas tråliga och jobbiga saker, om man har lyckats ta sig igenom dem dvs.. Blev klar med plugget 20.00 idag, hoppade i duschen och nu sitter jag här med handduken i håret och ska alldeles strax börja föna. 21.00 lägger jag mig i soffan och tittar på lyxfällan :)

ÄNTLIGEN kan jag andas ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0