Längta, längta, längta!!! Behöver jag säga att jag längtar?! ;)

Ännu en dag, då jag känner mig sådär ---> sjukt trött! Förutom tröttheten så har jag även MEGA kramp i handen efter allt skrivande idag. Har suttit NON-STOP från 11.30 - 22.00 och pluggat (ja förutom rökpauser, och middagsätandet!) Det hela blir inte bättre av att jag har styrketränat armar, axlar och övre rygg för första gången på över 1 månad! Aj aj aj.. Japp, jag har ont :( Tyvärr blir dagen imorgon MINST lika tråkig, om inte tråkigare.. Börjar morgonen/förmiddagen med städ och tvätt, därefter styrketräning med Vera och plugg resterande timmar av dagen..

USH! Jag tror aldrig någonsin att jag har längtat så mycket efter en dag, som nu.. Eller jo, det har jag kanske. Längtade ju faktiskt jävligt mycket tills 12 timmars-juridik-tentan skulle vara över. Strunt samma.. På fredag ca 15.00 är jag förhoppningsvis VÄLDIGT GLAD och LYCKLIG över att tentan är över..!

Längtar nästan ihjäl mig till helgen :)

MASSOR med roliga saker kommer att hända!! wiee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0