Önskelistan kommer inom kort :)

Idag har jag funderat en del på vad jag skulle vilja önska mig när jag fyller år :) Har ungefär 6 saker på listan just nu! Men gud så svårt.. Ibland känns det som att man redan har allt.. Men trots det så har jag kommit på en del saker, som jag verkligen vill ha. Så det är absolut "tagit ur luften" bara för att jag SKA önska mig något ;) Eftersom både släkt och vänner läser min blogg tänkte jag lägga upp en önskelista här på bloggen där det finns bilder på allt, bra va?! Dock tar det 1-2 veckor till, så håll ut kära vänner/släkt!



Nu ska jag hoppa i duschen och snygga till mig.. Börjar jobba om 2 timmar, och jag börjar känna mig en aning stressad! Måste hinna promenera med Zindra samt äta också juh :) Trevlig måndag allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0