Som sagt, idag var det äntligen dags för a...

img_8274 (MMS)

Som sagt, idag var det äntligen dags för att inta esplanaden i Lund :) Vi visste inte riktigt hur de skulle gå med loppandet då vädret kändes en aning ostadigt imorse (för er som låg och sov, så ösregnade det runt 06.00 när vi var påväg till Lund) Men hör och häpna, det gick faktiskt mycket bättre än förväntat :) Jimmy sålde för 1300 :- och jag för 2000 :- vilket var såå kul! Är så himla trött nu, känns som att jag skulle kunna stå upp och sova.. Det värker i kroppen, och jag känner mig sååå skitig (undrar varför, efter 8 timmar på loppmarknad?) Men det var verkligen värt varenda timme! Jag och Jimmy bestämde oss för att vi skulle lägga varenda krona vi tjänade idag på resan till Polen. Så nu är den betald, vilket känns undebart! Det är så mycket roligare att "slita" för sina pengar när man har ett mål dem ska gå till ;) Nu ska jag våldgästa duschen, sen slänga mig på soffan och invänta min älskling som just nu är i Lund och kollar bio med sina vänner :) Runt 24.00 kommer han hem, och då ska jag våldgästa honom ;) hihi! Trevlig lördag allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0