Kjell 75 år :)

Igår blev min mormors "gubbe" 75 år, och givetvis skulle detta firas ordentligt :)

Vi var ditbjudna till 17.00 och då fick vi alla vars en fördrink + lite annat smått och gott (små snittar med brieost samt skagenröra och räkor, mums!) Mormor och Kjell hade hyrt in en grillmästare som stod och fixade med all mat under kvällen :) Det bjöds på grillad kyckling/ryggbiff samt fläskfile, till de fick vi potatissallad med vanlig sallad samt fetaost, oliver, tomater, bröd och melon :) Jätte gott! Det sjöngs en massa under tiden vi åt, och skålades friskt ;) Precis som det ska vara på en ordentlig fest!

TYVÄRR fick jag jätte ont i ryggen och fick åka hem redan 22.00 :S

Men som sagt, hade några super trevliga timmar när jag var där :)


Här har vi min underbara bror och min otroligt heta man ;)




Grillmästaren till höger :)




Födelsedagsgrisen :) GRATTIS KJELL!




Ohhh vad jag älskar dig, Jimmy Palm <3




Självklart fanns där ett sång/snapshäfte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0