Water for elephants

07.00 ringde klockan.. Upp och hoppa!!

Ut med Zindra
Äta frukost
Plugga
Powerwalk 1 timme
Duschen

Detta har jag hunnit med på de lediga timmarna.. Nu sitter jag här, med håret invirat i handuken och väntar på att det ska torka så mycket som möjligt. Därefter ska det fönas, sminket ska läggas och kläderna ska på! Idag är det skola mellan 13-16, och jag har märkt att alla dessa dagar när jag har föreläsningar sent på dagen se ut på ungefär samma sätt! Gäller att ha rutin på saker och ting om man ska hinna med allt!

Vet inte riktigt vad jag ska säga om min vägning.. Har gått ner lite i vikt sen jag slutade styrketräna. Antar att mina muskler tvinar bort ;) haha.. Hade gått upp 0,4 kg förra onsdagen och gått ner 0,4 denna.. Så man kan väl säga att jag står lite stilla för tillfället! Har 2 kilo kvar, sen har jag nått mitt första mål. Men guuud så segt det är!

ÄNTLIGEN är biobiljetterna bokade till Water for elephants :) På söndag 18.10 sitter jag och min kära vän Izza bänkade i biofotöljerna med godis och HOPPAS på att filmen är lika bra som den verkar!





Någon av mina läsare som har sett den?? Om i så fall, rekomenderar ni den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0