Zindras klippning :) Blev såå nöjd!

ÄNTLIGEN har min älskade lilla björn blivit klippt :) Eftersom det är så varmt ute nu, så lider hon verkligen av det. Jag tror att Zindra tycker att det är mega skönt nu när hon blivit av med all päls. Många säger till mig att dem tycker att hon är mycket finare med den stora pälsen, men JAG VET att hon mår så mycket bättre med den korta pälsen. Eftersom jag inte ställer ut Zindra, så finns det inget krav på att hon ska se ut som just en "dvärgspets".

FÖRE



EFTER



FÖRE



EFTER


Kommentarer
Postat av: Ida

Hon är lika söt ändå! <3

2011-05-09 @ 19:26:48
Postat av: mor

Hon e finare kortklippt, så de så!!!

2011-05-09 @ 21:12:45
Postat av: Sara & Vilja

Såå söt hon är! En riktig liten gosbjörn :-)

2011-05-09 @ 21:52:26
Postat av: Ilona

Klipper de henne eller rycker? Tycker det låter så hemskt när de rycker men har hört att det inte ska göra ont...

2011-05-10 @ 17:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0