Förmiddagen spenderas på Trädgårdsgatan :)

Det var tänkt att jag skulle spendera några lediga timmar ute i Stävie, på solstolen och i poolen.. Men vädret är inte min vän idag! De där hemska molnen försvann aldrig :S Men jag ska inte hänga läpp för det! Körde hem till Becciz istället för lite sällskap och kaffe :) Alltid härligt att spendera tid med dig <3 I eftermiddag blir det en "tur" till ICA för inhandling av ingredienserna till dagens middag.. Timmarna ikväll ska jag spendera med mitt hjärta <3 Tänkte att jag skulle laga en god middag till oss medans Jimmy fixar med listerna, och lite annat smått och gott i lägenheten :)
 
Ibland känns livet skit, och ibland helt tvärtom.. Glädje kan inom loppet av några sekunder förvandlas till ledsamhet.. Dessa känslor har jag dragits med och emellan de senaste månaderna.. Dock märker jag att de positiva känslorna infinner sig allt mer och mer.. Tror att det kan bero på alla underbara människor jag har i min närhet, som ser detta och som medvetet försöker få mig på bättre humör <3 Ni är bäst, och ni vet vem ni är!! Men jag kan inte ungå att tänka tanken ibland.. Hur kan det ha blivit såhär? Jag som alltid har sett mig som "superwoman".. Många bollar i luften, och alltid stenkoll på allt.. Inget har kunnat knäcka mig! Aja, jag ska ta mig längst upp på detta berg, jag också.. Sakta men säkert kommer jag fram! En dag har även jag nått toppen :)
 
Nä gott folk.. Dags för lite kaffe, en av livets drycker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0