Försenat födelsedagsfirande :)

Idag har jag firat min (något försenat) födelsedag :) Hela min släkt har varit hos mig idag, underbart! Fick så många fina presenter, och jag blev såå glad för allt :) Jag bjöd på pastagrattäng med köttfärs + sallad och till efterrätt blev det glass med hallon och kakor till det.. Ett stort tack till: Simon, Nina, Pappa, Joel, Moffe, Mormor, Kjell, Mamma, Lars & Jimmy för denna kvällen <3 Nu sitter jag i min trädgård och njuter av lugnet.. Börjar känna av tröttheten mer och mer.. Ska snart krypa ner i sängen och (försöka) sova 7 kvart i timmen! Imorgon är det dags för kalas Nr2 med Jimmys släkt :) :) Natti Natti

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0