Bullbak + myskväll med Fanny <3

Idag har jag haft en myskväll tillsammans med Fanny i Lund :) Vi hade bestämt sedan tidigare att vi skulle baka lussebullar, så det satte vi igång med så fort jag kom! Därefter bjöd hon mig på en super god fiskgryta :) Jag älskar verkligen fisk och skulle inte kunna tänka mig ett liv utan det på tallriken! Resterande av kvällen har bestått av bullbak, mys och snack <3 Våra lussebullar blev en aning konstiga i utseendet ;) Vet inte vad vi gjorde för fel, då vi följde receptet rakt av! Vissa påstår att det har med jäsningen att göra? Aja, bullarna blev lika goda för det, mjuka och saftiga :)

Tack gumman för en underbar kväll med dig <3 Nu ska vi njuta av våra resor (Thailand + Panama) och därefter ses vi igen!! Älskar dig vännen <3

Dags att snarka... ZzZzzZzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0